Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Ορειβασία και κτηνοβασία

Μεγάλο θέμα γίνηκε αυτό με την ορειβασία και την κτηνοβασία...Ελάχιστοι πλέον μπορούν να καταλάβουν την διαφορά αυτών των δύο εννοιών. Και φυσικά σε αυτούς τους ελάχιστους δεν συγκαταλέγομαι εγώ...

Ήμουν πριν μερικές μέρες με κάτι φίλους και παρτουζώναμε τον Όλυμπο με τα όμορφα ρυάκια του και ήρθαν κάτι τύποι από το δασαρχείο και μας συνέλαβαν με την κατηγορία της ορειβασίας. Εγώ και οι χαμηλού νοητικού επιπέδου φίλοι μου δεν ξέραμε ότι αυτό απαγορεύεται. Παλιότερα άλλωστε είχαμε ξαναμπερδευτεί με αυτές τις κατά τα άλλα ταυτόσημες έννοιες. Τότε είχαμε ξεκινήσει να σκαρφαλώσουμε όλοι στον ψηλότερο σκύλο της Ελλάδος, και τότε φάγαμε 6 χρόνια συνολικά(από 2 ο καθένας) για κτηνοβασία.

Κτηνοβατική ομάδα του πανεπιστημίου της Οξφόρδης

Επίσης ,σε αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω την αδικία η οποία υπάρχει στην ανοχή στην ανθρωποβασία από ζώα. Δεν έχω ακούσει να κατηγορήθηκε κανένας σκύλος αν πηδήξει μια γκόμενα,αλλά όταν εγώ πήδηξα την φοράδα,αμέσως να με πάρετε από τα μούτρα (μουτροβασία)...Πάρτε τα αρχίδια μου τώρα όμως, ο γιος μου,ο Νέσσος έχει γίνει κούκλος!

Σύμφωνα με τις ιστορικές μου πηγές,το 1350 συντάχθηκε νόμος ο οποίος ήταν κατά της κτηνοβασίας. Συγκεκριμένα "Όποιος συνελαμβάνετο να κτηνοβατεί, εκαυλοκοπείτο"!Ένας νόμος ξεπερασμένος στη σύγχρονη κοινωνία, όπου ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει.

Και στην τελική, σύμφωνα με τη θρησκεία μας, τα ζώα δεν έχουν ψυχή, θα έχουν δικαιώματα και άποψη? Όσον αφορά τα βουνά,καλά πουτανάκια είναι και αυτά! Και η ορειβασία είναι η καλύτερη εξήγηση για την ύπαρξη ηφαιστείων!

Ο Γιος μου..ο Νέσσος!


1 σχόλιο: