Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Μεταμόσχευση μαλλιών

Πολλή κουβέντα γίνεται τον τελευταίο καιρό,και μάλιστα είναι και της μόδας, για την μεταμόσχευση μαλλιών. Εγώ ακούγοντας τέτοιο δεν μπορώ παρά να οργίζομαι και να μου σηκώνεται η τρίχα (βλέπεις τι κάνω? λογοπαίγνιο...)... Μα πώς έχεις το θράσσος κύριε γιατρουδάκο και παίζεις με τον πόνο των συγγενών και φίλων του θύματος?
Σκεφτείτε να έχεις τη γιαγιάκα σου κλινικά νεκρή, και να έρχονται αυτά τα αιμοδιψή τέρατα και να σου ζητάνε να πάρουν τα όργανα και τα μαλλιά της..
Και εντάξει για τα όργανα που είναι σαράβαλα και δεν σε νοιάζει,εκτός αν ήταν καμία σπουδαία μουσικός, αλλά τα μαλλάκια της γιατί? Μα να σου ξεμαλλιάζουν τη γιαγιά, γιατί?Για να βάλει μαλλιά ο Πυριόχος?? Καλύτερα να τα πάρω εγώ κάτω από αυτές τις προυποθέσεις και να τα πουλήσω σε κανα λούνα παρκ...Ντροπή και αίσχος ξανά και ξανά!Και δεν τα λέτε,δεν τα γράφετε και αναγκάζομαι να τα λέω εγώ...
Αλλά το χειρότερο είναι που βάζουν άτομα να κλέβουν πιτσιρίκια και να τους κλέβουν τα μαλλιά... Γυρίζουν σπίτια τους καραφλά και ντροπιασμένα..Και είναι η κοινωνία μας τέτοια που δεν συγχωρεί τους καραφλούς...
Κλείνοντας να κάνω μια θερμή παράκληση...Αν βρεθεί δότης μαλλιών ξανθός για τον πατέρα μου που έχει γκριζάρει λίγο,παρακαλώ ας επικοινωνήσει...
Πωλειται MAZDA 323F ελαφρώς μεταχειρισμένο... Πολύ καλή κατάσταση με ηλεκτρικά παράθυρα και πόρτα συνοδηγού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου