Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Η μόδα του αύριο σήμερα...

Επειδή το όνομα του συγκεκριμένου blog κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι...Για άλλη μια φορά ο λόγος μου θα είναι οδοστρωτήρας!...Και θα θίξω ένα πολύ σημαντικό αλλά και ευαίσθητο θέμα το οποίο ενδέχεται να σπάσει "κόκαλα"(βλεπεις τι κάνω ΚΑΙ εδω??)!
Όλα ξεκίνισαν όταν την προηγούμενη εβδομάδα όταν μαζί με όλα τα μέλη της οικογενειάς μου πήγαμε σε ένα δημόσιο νοσοκομείο να βγάλουμε μια οικογενειακή ακτινογραφια...Αλλά τα γουρούνια αρνήθηκαν...Μα αν είναι δυνατόν! Η χώρα που γέννησε τον πολιτισμό να έχει μείνει τόσο πίσω...Κύριοι ακτινολόγοι αυτό που κάνετε πρέπει να καταλάβετε ότι είναι τέχνη!!
Το θέμα της ακτινογραφίας αντιμετωπίζεται πολύ ώμα στην Ελλάδα...Αντί ο ακτινολόγος να σου πει πως να ποζάρεις,πως να στηθείς,παπάρια... Ε.Σ.Υ. σου λέει ο άλλος...Ναι, Ε.Γ.Ω.! Έχω απαιτήσεις κύριοι, θέλω να έχω αναμνηστικές ακτινογραφίες σε τρυφερές στιγμές με τα άλλα κόκαλα της οικογενειάς μου! Θέλω να έχω ένα αλμπουμ που να τα συγκεντρώσω όλα....του πατέρα μου της μάνας μου(της δικιάς σου!),του παππού μου,της γιαγία μου...Πως θα θυμάμαι εγώ τα κόκαλα της γιαγιά μου όταν πεθάνει? Πώς θα τιμήσω εγώ τα κόκαλα των προγόνων μου?...Μονο απο την σούπα που θα την κάνουμε??

Αλλά για να κοιτάξουμε έξω απο τα σύνορα όπου η καλλιτεχνική ακτινογραφία ακμάζει και όπου ο καλλιτεχνικός ακτινολόγος έιναι ένα από τα πιο in επαγγέλματα! Εκεί όπου ήδη εκδίδονται lifestyle και περιοδικά μόδας στα οποία ποζάρουν τα κοκαλά τους, μοντέλα και γενικώς celebrities. Σε αυτές τις χώρες πραγματικά ο πολιτισμός και η επιστήμη καλπάζουν και γιαυτό τόλμησαν να κάνουν αυτό το πολιτισμικό άλμα...Τα πράγματα στην αρχή ήταν δύσκολα, γιατί σε αυτά τα περιοδίκα όπως άλλωστε και σε όλα τα περιοδικά ποζάρουν συνήθως μοντέλα...τα οποία προσπαθούσαν να πείσουν τους εκδότες να τους δώσουν περισσότερα λεφτά για να κάνουν γυμνή ακτινογράφιση...(Αντε τώρα να τους εξηγήσεις!!)
Η παγκόσμια βιομηχανία θεάματος είχε αντιληφθεί αυτήν ακριβώς τη στροφή στη τέχνη της ακτινογραφίας και γιαυτό άλλωστε έχει καθιερώσει τα ανορεξικά μοντέλα για τις επιδείξεις μόδας σε αυτήν την δύσκολη,μεταβατική περίοδο...
Δεν λείπουν βεβαίως βεβαίως και τα ευτράπελα...Πρόσφατα ένας ακτινολόγος paparazzi είχε βγάλει ακτινογραφία τον David Beckham με την οικογενειά του να κάνουν ψώνια στο Μιλάνο...Και από αυτή την ακτινογραφία οι γιατροί της Μίλαν διαπίστωσαν ράγισμα στη δεξιά ποδοκνημική...Αυτό είναι που λέω (και ξέρω τι λέω) ότι η επιστήμη και η τέχνη συμβαδίζουν!
Ας τελειώσω με την ευχή να αναπτυχθεί και στη Ελλάδα η καλλιτεχνική ακτινογραφία ώστε να μπορούμε να απαθανατήσουμε τα κοκαλά μας ...Η φωτογραφία σαν τέχνη πέθανε ....Κάτι νέο ξεκινά...Άλλωστε η λέξη "απαθανατίζω" ταιριάζει καλύτερα με την ακτινογραφία παρά με την φωτογραφία...ε????!!
Σχολική αναμνηστική ακτινογραφία - Παρέλαση 25ης Μαρτίου


Υ.Γ:Αν θέλετε να τυπώσετε ξανά και ξανά τους αγαπημένους σας, δεν έχετε παρά να μας φέρετε τα ΘΕΤΙΚΑ και εμείς αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα(πρέπει να τις ξεκοκαλίσετε πρώτα).
Υ.Γ.2:Ψάχνω ακτινογραφία γνωστής τραγουδιάρας με μπουκάλι να σκιάζει τον εσωτερικό της κόσμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου