Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Late night tv..

Καθόμουνα που λετε τις προάλλες στο καναπέ μου και εβλεπα Τσουκαλά(Μπήλιω!!), όταν ξαφνικά μπουκάρουν μέσα στο σπίτι ένα φορτηγό από αριστερά και ένα απο δεξιά. Σπάνε τους τοίχους και ερχονται κατα πάνω μου,προσκρούουν πάνω στον καναπέ μου και φυσικά τον διαλύουν...Ο γράφων σήμερα ζεί από θαύμα!...Περασά μια τεράστια δοκιμασία μέσα στα νοσοκομεία μέχρι να αναρρώσω αλλά και στα δικαστήρια καθώς κατηγορήθηκα για παρακώλλυση κυκλοφορίας.
Για να μην σας τα πολυλογώ,εκεί που καθόμουν τέζα στο κρεββάτι του νοσοκομείου και περίμενα πως και πως να πάρω εξιτήριο, έτσι όπως χάζευα στην τηλεόραση πέφτω πανω στην διαφήμηση telemarketing για αυτόν τον υπερ-απίστευτο υπερκαναπέ-κρεββάτι-στρώμα θαλάσσης-τραμπολίνο-πλυντηριο πιάτων-cafe-bar-restaurant!
Λέω δεν είναι δυνατόν...βρήκα αυτο που χρειαζόμουν!Αυτό μάλιστα!Αυτός ο καναπές αξίζει τα λεφτά του!Γιατί σε περίπτωση που ξαναμπουκάρουν 2 ή περισσότερα φορτηγά σπίτι μου,γεγονός σύνηθες στην κοινωνία που ζούμε, εγώ θα είμαι καλυμένος!Πλέον δεν θα με φοβίζει τίποτα εκτός από τις πινέζες!Μπορείτε να αράξετε μέχρι και στη μέση του δρόμου...
Μα πόσο ανόητος ήμουν...ρίσκαρα τη ζωή μου για το τίποτα!Μην ενεργείτε και εσείς έτσι! Κάντε αυτό το δώρο στον εαυτό σας και απαλλαγείτε μια και καλή από το φόβο του θανάτου...

5 σχόλια:

  1. Καταπληκτική πρόταση.
    Σκοπεύω να τοποθετήσω κανα 2 στο κότερο μου γιατί ποτέ δεν ξέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ένα για mini-bar και το άλλο για τραμπολίνο...
    Βέβαια δε νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα με φορτηγά εκείθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα ΦΟΡΤΗΓΑ πλοία.

    Καθόλου παράξενο να βρεθώ μεταξύ δυο πλοίων που μεταφέρουν φορτηγά, και ξάφνου να λυθεί το χειρόφρενο και να πατηθεί το γκάζι σε 2 φορτηγά.. Σε ένα από τη μία και σε ένα από την άλλη.

    Also τα βρίσκω πολύ ανθεκτικά και σκέφτομαι να τα χρησιμοποιήσω ως σημαδούρες γύρω από το κότερο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτήν την τελευταία χρήση δεν την είχε σκεφτεί ούτε ο Tony Little...Ο Tony δεν έχει κάποια σχέση με το προιόν αυτό,απλά είναι διαολεμένα έξυπνος και είναι απορίας άξιο πως του διέφυγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή