Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Ο Μύτος της Αριάδνης

Είχαμε πάει με κατι φιλαράκια τις προάλλες για 5 επι 5...Το μεγάλο πρόβλημα με τα 5 επι 5 είναι ότι παίζονται 6 επι 6 επειδή η παρέα σου είναι κουράδια και δεν μπορούν να τρέξουν,αλλά πέρα από αυτό είναι και το ότι ποτέ δεν βρίσκεται ο έκτος από την μία ομάδα κουραδιών...


Είχα τσαντιστεί τόσο πολύ μια φορά που αναγκάστηκα και φώναξα μια φίλη μου ,την Αριάδνη, η οποία την παλεύει απο αντοχή να παίξει μαζί μας.
Η τύπισσα αποδείχτηκε ταλεντάρα απίστευτη,μας είχε πετάξει τα μάτια έξω με τα βυζιά της και τις τρίπλες της και απο λίγο κώλο που είδαμε....


Για να μην σας τα πολυλογώ, κερδίζω με θέατρο ένα τραγικό πέναλτυ, αλλά επειδή έπαιζα με γαύρους θεωρήθηκε κανονικό, και πάω σαν γαμίκος να το εκτελέσω...
Ξαφνικά νοιώθω ένα δυνατό αρρενωπό χέρι να μου κρατεί τον γυμνασμένο μου ώμο...
Γυρίζω και βλέπω την Αριάδνη...Μου λέει:Πάρε μπούλο, θα σουτάρω εγώ...
Παίρνει φόρα και τραβάει ένα μύτο αδιανόητο...

Μαχλέπα μου σου λέω τρελό μυτόνι όμως...

Τότε είπαμε ότι αυτή η τεχνική θα μείνει στην ιστορία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου