Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Ποιότητα Προϊόντων και Υπηρεσιών

Στις μέρες μας οι κατασκευαστές οποιουδήποτε προϊόντος δεν μεριμνούν σε καμία περίπτωση για την ποιότητα του προϊόντος αυτού. Αποτέλεσμα αυτού? Δυσλειτουργικά και ελαττωματικά προϊόντα και υπηρεσίες. Πάρτε για παράδειγμα τα φλυτζανάκια του καφέ. Πόσο εύκολο είναι να σας γλιστρήσουν από τα χέρια την ώρα που τα πλένετε ή όταν απολαμβάνετε τον γευστικό σας καφέ. Είναι τόσο εύκολο να χυθεί ο καφές που πλέον λέμε πως μου ευ-χύθηκε ο καφές. Ντοκουμέντα στην ένθετη φωτογραφία...

8 σχόλια: